Magazyn Wiatr - portal żeglarzy i pasjonatów sportów wodnych

Grupa Hanse: promocyjne ceny, wyjątkowy leasing i pomysł na biznes

Firma Horyzont, przedstawiciel grupy Hanse, buduje nową strategię marketingową

  • Magazyn Wiatr, fot. Grupa Hanse
  • poniedziałek, 17 października 2016

Szczecińska firma Horyzont, przedstawiciel grupy Hanse (dealer marek Hanse, Dehler, Moody, Varianta, Fjord i Sealine) buduje nową strategię marketingową na trzech filarach: po pierwsze – promocyjne ceny, po drugie – korzystna oferta leasingu i po trzecie – pomysł na żeglarski biznes.

IMG_0368

r e k l a m a

– Pierwszy filar powstał dzięki promocyjnemu programowi grupy Hanse – mówi Jędrzej Kocewicz, prezes spółki Horyzont. – W okresie wakacyjnym (do końca sierpnia) stocznia oferuje największe rabaty. W przypadku jachtów wartych ponad 400 tys. euro brutto (Hanse 575), może to być nawet 90 tys. euro brutto. Pakiety promocyjne przygotowano także na kolejne miesiące. Drugi filar powstał przy współpracy z PKO Leasing – bank może zaproponować przyszłym armatorom program leasingowy, w którym raty nie są oprocentowane (leasing 100 proc. nie przekracza wartości jachtu, więc nie ponosimy dodatkowych kosztów bankowych). Trzeci filar budujemy dzięki współpracy z kołobrzeską firmą czarterową Sofun Yachts & Charter tworzącą flotę łodzi czarterowych marki Hanse. Klienci korzystający z oferty charter inwestment nie muszą być aktywnymi eglarzami, a zakup jachtu mogą potraktować jak nowy biznes. Pierwsze łodzie z naszego programu już pływają po Bałtyku, w przyszłym sezonie kolejne będą pracować dla swych właścicieli w Chorwacji.

Dehler 34. Odrodzenie legendy

Jacht Dehler 34, nowy projekt grupy Hanse, jeszcze przed oficjalnym wodowaniem otrzymał nominację do prestiżowej nagrody European Yacht of the Year 2017 (kategoria: performance cruiser). – Legendarny Dehler 34 był przed laty pierwszym w swojej klasie prawdziwym jachtem performance cruiser, komfortowym i niezwykle sprawnym w żegludze – mówi z dumą Karl Dehler, kierownik projektu. – Teraz na rynek trafia następca, jednostka mogąca godnie zastąpić poprzednika i powtórzyć jego sukces – dodaje Karl. Nowa łódź promowana jest hasłem „Odrodzenie legendy”.

Z kolei Jochen Rieker, redaktor naczelny niemieckiego pisma „Yacht”, przekonuje, że nowy Dehler 34 to jedna z najciekawszych nowości najbliższych miesięcy. Przy okazji zwraca uwagę, że długość kadłuba (10,3 metra) jest bardzo atrakcyjna dla wielu żeglarzy i armatorów (w ostatniej edycji European Yacht of the Year nagrodę w kategorii performance cruiser zgarnął ogromny Solaris 50). Trudno się nie zgodzić z Riekerem. Łodzie żaglowe tej wielkości są wystarczająco duże, by mogły pełnić funkcję komfortowych jednostek rodzinnych. Zwykle są też dość proste w obsłudze, także dla skipperów chcących prowadzić łódź samodzielnie. Są również na tyle smukłe i kompaktowe, by mogły bez problemów cumować prawie we wszystkich bałtyckich portach Szwecji, Danii i Niemiec. Poza tym nowy jacht, szczególnie w wersji competition – z dłuższym kilem, sportowym takielunkiem i wyposażeniem pokładu oraz z wyższym masztem i większym ożaglowaniem – będzie z powodzeniem rywalizować na morskich trasach regatowych.

Dehler 34 to dzieło niemieckiego zespołu projektantów Judel / Vrolijk. Jacht ma tradycyjny rozkład wnętrza. Dwuosobowa dziobówka, z szafkami na prawo i na lewo od wejścia, może być otwarta na salon lub zamykana drzwiami. W mesie mamy dwie burtowe koje wzdłuż rozkładanego stołu, kambuz na prawej burcie, toaletę z łazienką na lewej oraz obszerną dwuosobową kabinę rufową. Jacht wyposażono między innymi w inteligentny system oświetlenia, najnowsze urządzenia elektroniczne marki B&G (system nawigacyjny Zeus) oraz bezprzewodowy system audio. W wersji standardowej powierzchnia żagli wynosi 65 m kw., a w wersji competition – 71 m kw. Czy ta jednostka zdobędzie tytuł European Yacht of the Year? Przekonamy się podczas styczniowych targów żeglarskich w Düsseldorfie. Niemiecka konstrukcja ma czterech konkurentów w swojej grupie: Grand Soleil 58, J/112E, Ofcet 32 i Pogo 36.

DEHLER 34
Długość 10,3 m
Szerokość 3,60 m
Żagle 65,0 m kw / 71,0 m kw (competition)
Silnik 18 KM (27 KM – opcja)
Wyporność 5 950 kg / 5.450 kg (competition)
Zanurzenie wersji standard 1,95 m
Zanurzenie wersji competition 2,10 m
Zanurzenie kadłuba z krótkim kilem 1,55 m
Zbiornik wody 230 l
Zbiornik paliwa 160 l
Cena wersji podstawowej 108 500 euro netto

 

Wiatr portal dla żeglarzy

Witamy na portalu Wiatr.pl

Zaloguj się i odkryj nowe możliwości