Magazyn Wiatr - portal żeglarzy i pasjonatów sportów wodnych

Prawie wszystko o silnikach elektrycznych Torqeedo. Dodatek na łamach „Wiatru” – zapraszamy do lektury

  • Magazyn „Wiatr”, fot. Torqeedo, filmy: www.profishing.com.pl
  • środa, 22 lipca 2020

W aktualnym wydaniu publikujemy dodatek prezentujący motory do jachtów żaglowych, łodzi, pontonów, motorówek i houseboatów. Prezentujemy mocny silnik Torqeedo Cruise 10.0 o masie około 60 kg. Drzemie w nim moc 10 kW (porównywalna z mocą motorów spalinowych 20 KM). Te jednostki przeznaczone są do łodzi żaglowych i motorowych o masie do 10 ton. Cruise 10.0 to jeden z rynkowych przebojów niemieckiej marki. Instalacje z silnikami Cruise 10.0 zamontowano między innymi na spacerowych jednostkach typu Nano i Nautika 830 Soley.

Przedstawiamy także silniki Cruise 2.0 i Cruise 4.0 do małych i średnich łodzi. Silnik Cruise 2.0 (2 kW) z powodzeniem zastąpi motor spalinowy o mocy 5 KM i posłuży do napędu łodzi o masie do trzech ton. Z kolei Cruise 4.0 (4 kW) odpowiada silnikowi spalinowemu o mocy 8 KM i może być wykorzystany do jachtu o masie do czterech ton.

Hitem sezonu jest silnik Torqeedo Travel 1103 C S/L przeznaczony do jachtów żaglowych, pontonów i łodzi wędkarskich. Składa się trzech podstawowych części: pylona silnika, rumpla z mikrokomputerem oraz zintegrowanej (wpinanej w górny korpus) mocnej baterii litowo-jonowej 915 Wh ważącej zaledwie 5 kg. Silniki mają lekką i wyjątkowo solidną aluminiową konstrukcję, ulepszone mocowanie do pawęży oraz trwałą i mocną śrubę napędową. Charakteryzują się bardzo cichą pracą, a do ładowania służy szybka elektroniczna ładowarka.

Dystrybutor: www.profishing.com.pl

CZYTAJ W WEB KIOSKU
POBIERZ PDF

Tagi: .

Witamy na portalu Wiatr.pl

Zaloguj się i odkryj nowe możliwości