Magazyn Wiatr - portal żeglarzy i pasjonatów sportów wodnych

Delphia 46cc – debiut w Düsseldorfie

  • Mateusz Jabłoński, OR
  • poniedziałek, 22 listopada 2010

Nowy jacht ze stoczni Delphia Yachts zadebiutował na targach w Düsseldorfie. Delphia 46cc (central cockpit) to pierwsza łódź z Olecka z kokpitem usytuowanym na śródokręciu. Wkrótce tą konstrukcję zobaczymy także w Polsce, na targach żeglarskich w Warszawie na początku marca.

Delphia 46cc to ekskluzywny model przygotowany dla klientów ceniących komfort i wygodę. Jacht dedykowany jest raczej mniejszym, armatorskim załogom (maksymalnie sześć osób). Do budowy łodzi użyto materiałów najwyższej jakości. Zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania elektroniczne. Dlaczego centralny kokpit? Takie rozwiązanie to nie tylko prestiż i moda, ale również bezpieczeństwo i wygoda żeglowania. Załoga, która w trakcie rejsu przebywa w centralnej części jachtu, jest mniej narażona na kołysanie i chorobę morską.

Delphia 46cc posiada duży, tekowy pokład z platformą kąpielową oraz przestronne wnętrze. Deck saloon z dużym stołem i kanapami będzie wyniesionym pomieszczeniem, które pozwoli gościom podziwiać widoki za oknami podczas posiłku lub odpoczynku wewnątrz jachtu. Nikt nie będzie musiał stawać na palcach, by zobaczyć zachodzące słońce.

 

Delphia 46cc posiada dwie duże kabiny z łazienkami. Armatorska kabina rufowa z dużą łazienką,  fotelami i miejscami do wypoczynku pozwoli poczuć się jak w domu. Kabinę gościnną zlokalizowano w części dziobowej. W części dziennej znajdzie się trzecia łazienka, usytuowano ją w narożniku na lewej burcie. W pełni wyposażona kuchnia umożliwi przygotowanie nawet najbardziej wykwintnych potraw.

 

Jacht zaprojektował Andrzej Skrzat. Autorem stylizacji wnętrza jest ceniona w branży jachtowej Birgit Schnaase ze studia projektowego Schnaase Interior Design.

 

              DANE TECHNICZNE

Długość całkowita                     14,06 m

Szerokość                                4,48 m

Zanurzenie                               2,25 m

Wysokość masztu nad wodą      20,15m

Ciężar                                     13050 kg

Balast                                      4630 kg

Silnik                                       Volvo D

Moc silnika                               110 KM

Zbiornik paliwa                        350 litrów

Zbiornik wody                          700 litrów

Grot                                        54,6 m2

Genua                                     60,5 m2

Projekt                           Andrzej Skrzat

Stylizacja wnętrza  Birgit Schnaase / Schnaase Interior Design

 

Tagi: .
Wiatr portal dla żeglarzy

Witamy na portalu Wiatr.pl

Zaloguj się i odkryj nowe możliwości