Magazyn Wiatr - portal żeglarzy i pasjonatów sportów wodnych

• Krzysztof Olejnik, Wiatr
  • wtorek, 22 maja 2012

Nowa strona PZŻ – www.pya.org.pl
Stworzyliśmy ją od zera, po to by była funkcjonalna, przejrzysta i zawsze aktualna – tym samym  ciekawa i pomocna dla wszystkich odwiedzających.
Nowa strona łączy w sobie zakres tematyczny dotychczasowych: głównej strony PZŻ, podstrony komisji szkolenia – pyaszkolenie.org.pl, komisji śródlądowej – pyawodniacy.pl i sportu – polsailing.pl, które w niedalekiej przyszłości zawieszą działalność.
Prostą nawigację pomiędzy tematami zapewniają zakładki znajdujące się zawsze na górze strony. Dodatkowo zadbaliśmy o to, by na stronie PZŻ znalazło się miejsce dla tematyki morskiej oraz żeglarstwa osób niepełnosprawnych.
Na nowej stronie przygotowaliśmy dla Państwa przejrzysty układ pól (boksów) tematycznych:

AKTUALNOŚCI – na stronie głównej wybrane wiadomości pojawią się w nagłówku – jak na portalu informacyjnym. Na podstronach „aktualności” dedykowane są zakresowi tematycznemu strony. Medal na Igrzyskach, finisz regat okołoziemskich czy regaty śródlądowe – najważniejsze wydarzenia dnia na pierwszej strony.
KALENDARZ – Na stronie głównej kalendarz pokazuje wszystkie żeglarskie wydarzenia, a na podstronach wydarzenia odpowiadające tematyce podstrony.
GALERIA – Oprócz zdjęć, zamieścimy filmy i video-relacje z regat sportowych, rekreacyjnych i imprez promujących żeglarstwo w Polsce i polskie żeglarstwo na świecie.
POLSKIE ŻAGLOWCE – Nie mogło zabraknąć ich w projekcie nowej strony PZŻ. Przedstawiamy Państwu sztandarowe jednostki pozostające w eksploatacji we współpracy z armatorami, oraz te historyczne, które przez dziesiątki lat były wizytówką Polski w portach całego świata.
POLSCY ŻEGLARZE – W tym polu przedstawimy Państwu i przybliżymy sylwetki  polskich żeglarzy: olimpijczyków, samotników, podróżników i tych, których na zawsze będziemy pamiętać.
KLASY ŻEGLARSKIE – do współpracy w tym polu zaprosiliśmy polskie stowarzyszenia klas olimpijskich, morskich, turystycznych i rekreacyjnych – to pole obowiązkowe dla osób które chciałyby rozpocząć przygodę z żeglarstwem jednak nie wiedzą, która łódka jest dla nich najlepsza.
AKTUALNIE PROWADZONE SZKOLENIA – z pomocą OZŻ-ów i licencjonowanych firm szkoleniowych zamierzamy prowadzić bazę szkoleń i egzaminów zarówno instruktorskich, jak i „na patenty”.
MAPA ŻEGLARZA – we współpracy z firmą specjalizująca się w komponentach mapowych przygotowaliśmy mapę Polski, na której znajdziecie Państwo (mamy nadzieję!) wszystkie potrzebne żeglarzom adresy i kontakty. Na razie na mapie stopniowo wstawiamy punkty podstawowe – adresy WOPR, szpitale, stacje benzynowe, posterunki policji, latarnie morskie, mazurskie maszty ostrzegawcze, oraz zabytki kultury i przyrody. W najbliższych dniach do firm prowadzących działalność żeglarską roześlemy zaproszenie do współpracy i zamieszczenia swojego adresu na mapie!
W łatwy sposób traficie Państwo również do działu MEDIA, z możliwymi do pobrania informacjami prasowymi, logotypami i zdjęciami naszych żeglarzy. Na głównej stronie zamieściliśmy zakładki kierujące do wszystkich informacji związanych z PATENTAMI i REJESTRACJĄ JACHTÓW.
Pozostałe funkcje nowej strony PZŻ proponujemy odkryć samemu i podzielić się z nami swoją opinią i uwagami na temat strony wysyłając email na adres strona@pya.org.pl – na ten adres prosimy wysyłać również swoje relacje, zdjęcia i pomysły na publikacje, które wypełnią stronę zgodnie z Państwa oczekiwaniami – ponieważ ta strona prowadzona jest dla wszystkich polskich żeglarzy i osób interesujących się tematyką żeglarską przez pracowników Polskiego Związku Żeglarskiego.
Za pomoc w przygotowaniu i  realizacji projektu dziękujemy firmie ENDOTO S.C z Gdyni.
Prosimy Państwa również o kilka dni wyrozumiałości… gdyby na przykład drobne rzeczy nie działały lub miejscami nie było kompletnych treści. To pierwszy tak duży projekt internetowy w PZŻ, a zakres który sobie założyliśmy jest bardzo duży.

Zarząd i Pracownicy Polskiego Związku Żeglarskiego

Tagi: .
Wiatr portal dla żeglarzy

Witamy na portalu Wiatr.pl

Zaloguj się i odkryj nowe możliwości