Magazyn Wiatr - portal żeglarzy i pasjonatów sportów wodnych

Izabela Trojanowska i Henri Lloyd

  • Krzysztof Olejnik, Wiatr
  • piątek, 31 października 2014

Firma Henri Lloyd otrzymała nagrodę Kreator Mody 2014 – wyróżnienie za dobrą jakość i modne wzornictwo przyznano podczas gali Polskiej Akademii Mody zorganizowanej na Międzynarodowych Targach Poznańskich.

Spotkanie było okazją do zaprezentowania nowych kolekcji Henri Lloyd na rok 2015: żeglarskiej, sportowej oraz casual. Zobaczyliśmy nowe sztormiaki, kurtki softshell, a także ciepłe kurtki z wypełnieniem primaloft (puch syntetyczny zapewniający lepszą oddychalność od puchu naturalnego i zachowujący parametry, nawet gdy kurta jest mokra). Nie zabrakło oczywiście bielizny oddychającej, butów i akcesoriów żeglarskich.

Osoby aktywne, spędzające sporo czasu w ruchu, biegając czy jeżdżąc na rowerze, zwracały szczególną uwagę na nowości z linii sportowej (HL Sport). To modna odzież charakteryzująca się lekkością, wytrzymałością oraz nowoczesną kolorystyką. Damska część kolekcji casual to podkreślenie kobiecości i szyku. Panowie zaś odnajdą wśród nowości wiele elementów, które mogą dopasować w unikatowy dla siebie sposób i stworzyć indywidualny styl. Przede wszystkim poprzez modne łączenie kolorów i nowoczesny design. Produkty z kolekcji casual Henri Lloyd także zapewniają ochronę przed niepogodą.

Przy okazji spotkania z marką Henri Lloyd w Poznaniu dowiedzieliśmy się, że twarzą najnowszej kampanii HL została Izabela Trojanowska, piosenkarka i aktorka należąca do rodziny Henryka Strzeleckiego, który 50 lat temu założył firmę w Manchesterze (dziś w Anglii prowadzą ją synowie Henryka – Martin i Paul, natomiast dyrektorem w Polsce jest Andrzej Schuetz, bratanek Strzeleckiego). – O moim stryju mówiono „Nieprzemakalny Henri”. Moda, którą stworzył, nawiązująca do żeglarskich korzeni, zasłynęła z klasycznego wzornictwa i subtelnego luksusu – mówi Izabela Trojanowska. – Cenię sobie wysokogatunkowe materiały, z których uszyto nową kolekcję i oczywiście przepiękną kolorystykę. Polecam szczególnie pomarańczową kurtkę puchową, płaszcz z włoskiej wełny oraz malinową sukienkę z wełny z dodatkiem kaszmiru.

Aktorka towarzyszy w kampanii reklamowej Brytyjczykowi Benowi Ainslie, czterokrotnemu mistrzowi olimpijskiemu, który także wspiera polską markę.

Tagi: .
Wiatr portal dla żeglarzy

Witamy na portalu Wiatr.pl

Zaloguj się i odkryj nowe możliwości