Magazyn Wiatr - portal żeglarzy i pasjonatów sportów wodnych

Akcja „Rozwiń żagle” w Decathlonie

  • Krzysztof Olejnik, Wiatr
  • wtorek, 1 kwietnia 2014

Rozwiń żagle” w sklepach Decathlon

Od 4 do 19 kwietnia w sklepach Decathlon miłośnicy wszystkich sportów wodnych poznają nowe logo marki Tribord oraz wiosenną kolekcję odzieży i sprzętu. Partnerem akcji „Rozwiń żagle” jest magazyn „Wiatr”.

www.decathlon.pl

33 sklepy Decathlonu w całej Polsce oferują pod jednym dachem sprzęt i odzież do ponad 70 sportów. Ideą firmy jest dostarczanie miłośnikom sportu produktów technicznych w dobrych cenach. Podczas kwietniowej akcji „Rozwiń żagle” promowane będą wszystkie sporty wodne oraz odzież i sprzęt dla wodniaków: przede wszystkim dla żeglarzy, kajakarzy i windsurferów.

Polowanie na okazje

Menadżerowie Decathlonu przygotowali gazetkę promocyjną, która zaprezentuje nową kolekcję oraz zestawy i obniżki cen na stałe (szukajcie opisów „cena spadła”). Na przykład świetnie sprzedające się beżowe mokasyny żeglarskie Kostadle, lekkie i eleganckie, z kauczukową białą podeszwą, kupimy w tym roku już za 119,99 zł (zeszłoroczna cena: 149,99 zł). Poza tym na półkach znajdziecie sztormiaki, polary i kurtki typu softshell, czapki i rękawiczki żeglarskie, bieliznę, kalosze, a także odzież regatową dla dzieci i dorosłych. W czterech sklepach (Piaseczno, Warszawa Targówek, Gdańsk Kartuska i Poznań Swadzim) dostępny będzie sztormiak Ozean 900, który na co dzień sprzedawany jest tylko w sklepie internetowym Decathlon.pl oraz w tradycyjnych sklepach na zamówienie.

  

Ozean 900 cieszy się dużym zainteresowaniem żeglarzy. W tym sztormiaku żegluje między innymi Tanguy De Lamotte, francuski żeglarz młodego pokolenia, uczestnik okołoziemskich regat Vendée Globe i Barcelona World Race, oraz Henryk Czerniecki, bosman z „Pogorii”. Sportowy model jest krótszy i posiada szeroki pas neoprenowy z rzepami na wysokości bioder. Oprócz dwóch bocznych kieszeni ma kieszeń piersiową zamykaną na zamek. Wysoka stójka z kapturem posiada przedni zamek oraz boczne ściągacze na rzepy, które pozwalają dopasować kołnierz do szyi. Pod wysokim kołnierzem znajduje się drugi, z gilzą i zapięciem na rzep – woda nie ma szansy dostać się do środka. Ta nieprzemakalna i oddychająca kurtka, z dwuletnią gwarancją, kosztuje 699,99 zł. Model turystyczny, dłuższy, z dwoma dużymi kieszeniami powyżej pasa i dwoma mniejszymi (z zamkami) na wysokości piersi, kosztuje 849,99 zł. Do kompletu mamy spodnie w dwóch wersjach: dla kobiet i dla mężczyzn.

Ozean 900 to sztormiak wysokiej klasy, był testowany między innymi na zimnym Oceanie Południowym przez załogę polskiego jachtu „Selma Expedition” i jej kapitana Piotra Kuźniara. Ale Decathlon oferuje produkty na każdy akwen oraz każdą kieszeń i okazję – najtańsze kurtki sztormiakowe kupicie już za 79,99 zł. Warto zwrócić uwagę na kurtkę CR500 z wysokim kołnierzem zakrywającym brodę, regulowanym kapturem oraz mankietami z gilzami i podwójnymi ściągaczami na rzepy (cena: 399,99 zł). Dla regatowców i żeglarzy z małych łódek sportowych przygotowano między innymi buty piankowe (119,99 zł) oraz pianki z długimi nogawkami i rękawami Overall DG500 (199,99 zł). Popularnym produktem jest również dziecięca i młodzieżowa topka regatowa DG500 junior (119,99 zł). Miłośnicy kajakarstwa powinni zwrócić uwagę na pompowany kajak Itiwit 3 (cena: 1399 zł) przeznaczony do pływania po spokojnych wodach. Kajak pomieści dwie osoby dorosłe i dziecko. Ma profilowane dno, wygodne siedziska oraz uchwyty, które ułatwią przenoszenie i wodowanie. Więcej informacji o akcji „Rozwiń żagle” oraz o ofercie sklepów Decathlon znajdziecie na stronie internetowej www.decathlon.pl.

Światowe nowości

Wiosną tego roku oferta sklepów Decathlon wzbogaciła się o dwa wyjątkowe produkty. Pierwszy z nich to dwustronna wypornościowa kamizelka bez rękawów Izeber. Z jednej strony jest ciemna i elegancka, a z drugiej – czerwona. Doskonale nadaje się na krótkie weekendowe rejsy przybrzeżne. W serwisie You Tube film promujący kamizelkę obejrzało już prawie 7 tys. osób (w wyszukiwarkę na stronie serwisu wpiszcie słowa Izeber 50 Floating System).

  

Jeszcze większym hitem może się okazać maska do nurkowania Tribord Easybreath. To niezwykły produkt. Maska zakrywa całą twarz, ułatwiając oddychanie i odbieranie bodźców docierających z pięknego podwodnego świata. Film promujący maskę ma już ponad 400 tys. odsłon – w wyszukiwarkę serwisu You Tube wpiszcie słowa Tribord Easybreath i zanurzcie się w wielki błękit.

Marka Tribord zmienia logo

W tym roku marka Tribord zmieniła logo. Stare było mocno związane z żeglarstwem. Nowe jest bardziej uniwersalne i łączy wszystkie morskie dyscypliny uprawiane na wodzie i w wodzie. W ten sposób Tribord jasno określa swoje terytorium: woda słona (wszystkie produkty są odporne na działanie wody morskiej). Łodzik – zwierzątko morskie, od którego wzięło się nowe logo – to morski stwór żyjący w oceanach już 400 mln lat. Słona woda jest jego naturalnym środowiskiem. Jednocześnie łodzik ma duże zdolności adaptacyjne – dobrze się czuje zarówno w linii brzegowej, jak i na dużych głębokościach.

Marka Tribord powstała w 1996 roku specjalnie dla sklepów Decathlon. Centrum dowodzenia Triborda znajduje się w miejscowości Hendaye nad Atlantykiem, u stóp Pirenejów, na pograniczu Francji i Hiszpanii (nieopodal leży Biarritz, słynne miasto surferów). To tutaj, zaledwie kilka metrów od oceanu, pracuje załoga miłośników sportów wodnych, którzy tworzą produkty, pozostając w codziennym kontakcie z ich użytkownikami.

Wiatr portal dla żeglarzy

Witamy na portalu Wiatr.pl

Zaloguj się i odkryj nowe możliwości